Ny träningsvideo med tips. | Pischa Strindstedt

Pischa Strindstedt

Annons

Ny träningsvideo med tips.

Idag drog jag & in boi till det enda SATS gymmet som var öppet & boy! det kändes. Luften var tjock av vörme när vi kom ner på Medis Sats och typ allt var upptaget men med en timme innan stängning fick vi snabba på 😉

Fokus idag var BEN & BÅL, det två B:ena 😉

Började med lite löpning på bandet & avslutade uppvärmning med stark backe a la först 1 min, sedan 45 sek, sedan 30 sek & avslutningsvis 15 sek då jag även höjde farten något. Vilade mellan de intervallerna gjorde jag självklart, och det fick räcka med 30 sek. Svetten rann som tusan, skönt! Backen ska vara GÖBRANT! 

Blev två benövningar, hoppande squats med vikt som ni kan se på vidoen nedan. Tänk på att försöka hålla ihop skuldrorna så ni inte faller fram av vikterna. Ha dom aktiverade med en rak rygg & spänd bål 😉

Sedan körde vi framsida lår i bencurl 4×12 med ca 1 min vila emellan.

En av bålövningarna vi körde finns även den på videon nedan. Försök att hitta en position där du får spänna magen & när du roterar, roterar gör du med magen inte med armarna. Detta kommer att kännas i de sneda magmusklerna om du får till det. Vi körde 3×30 sek på denna.

Lycka till! 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wNgq-CYMKc4[/youtube]

FullSizeRender (6)

Kommentarer

Leave a Reply

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats